Sedla podle typu
Sedla podle ceny
Sedla podle posedlí
Sedla podle komory
Sedla podle značky

Obchodní podmínky

Obecná ustanovení

Sedla jsou použitá, očištěná, kůže je ošetřena vhodnými prostředky, kostra zkontrolovaná sedlářem.

Sedla mají oděrky a jiné známky běžného používání, které jsou patrné z fotografií a popisu.

Poskytuji záruku 1 rok na skryté vady.

Záruka se nevztahuje se další opotřebení používáním a škody způsobené nevhodným zacházením, pádem, poškrábáním a podobně.

Prodávající neručí za škody způsobené během používání sedla.

Objednávka

Objednání sedel prostřednictvím objednávkového formuláře, emailem nebo telefonicky.

Odeslání objednaného sedla do dvou pracovních dnů, pokud je vybrané sedlo skladem.

Osobní odběr je možný v Dolanech u Olomouce.

Nabízím konzultaci při výběru vhodného sedla.

Lze dohodnout individuální podmínky a zapůjčení více sedel k vyzkoušení.

Doprava a platba

Osobní odběr v Dolanech u Olomouce je zdarma.

DPD dobírka: 230 Kč (nejvýše dvě sedla v balíku)

DPD dobírka na Slovensko: 20 € (nejvýše dvě sedla v balíku)

DPD to Europe: 25-50 € (depending on the destination country, up to 2 saddles in a parcel)

DPD dobírka - kurýrovi hotově nebo platební kartou

Platba dobírkou nebo bankovním převodem.

Vrácení zboží

Nepoškozené sedlo je možno po vyzkoušení vrátit do 14 dní od doručení, kupující musí na tuto skutečnost upozornit předem písemně elektronickou poštou.

Platba za sedlo bude kupujícímu neprodleně vrácena na účet po doručení sedla zpět a po jeho kontrole.

Pokud bude vrácené zboží poškozené, má prodávající nárok na adekvátní náhradu škody od kupujícího.

Reklamace

Reklamace musí být provedena písemně elektronickou poštou.

Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitějších případech do tří pracovních dnů.

Prodávající je povinen vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace skupující požaduje, a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné zdůvodnění zamítnutí reklamace.

Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

Ochrana osobních údajů

Osobními údaji se myslí jméno, příjmení, adresa, telefon a e-mail, případně číslo bankovního účtu při bezhotovostní platbě.

Prodávající shromažďuje osobní údaje k identifikaci kupujícího pro účely fakturace.

Osobní údaje jsou shromažďovány pouze pro nezbytně dlouhou dobu, nejvýše však 10 let.

Prodávající se zavazuje neposkytnout osobní údaje žádné třetí osobě, ani pro jiné účely než je uvedeno v těchto podmínkách.